Convite – Audiência Pública em 18 de Outubro de 2018 às 14:00hs

CONVITE

A Prefeitura Municipal de Camutanga convida todos os cidadãos Camutanguenses para participarem da Audiência Pública que terá como objetivo informar acerca da Lei de Diretrizes Orçamentárias  (LDO) para o exercício de referência 2019, além do Relatório Resumido da Execução Orçamentária (RREO), Relatório de Gestão Fiscal (RGF) e da Lei Orçamentária Anual também para o exercício de 2019 (LOA).

Local: Plenário da Câmara Municipal de Vereadores.
Data: 18 de Outubro de 2018 às 14:00hs.

SUA PRESENÇA É MUITO IMPORTANTE

5 comentários em “Convite – Audiência Pública em 18 de Outubro de 2018 às 14:00hs

• fevereiro 7, 2019 em 9:51 pm
    Permalink

I really appreciate this post. I’ve been looking everywhere for this! Thank goodness I found it on Bing. You have made my day! Thanks again

• fevereiro 7, 2019 em 10:26 pm
    Permalink

I’ll immediately grab your rss as I can’t find your e-mail subscription link or e-newsletter service. Do you’ve any? Please let me know so that I could subscribe. Thanks.

• fevereiro 12, 2019 em 4:22 pm
    Permalink

Somebody essentially help to make seriously posts I would state. This is the first time I frequented your web page and thus far? I amazed with the research you made to make this particular publish incredible. Excellent job!

• fevereiro 12, 2019 em 4:51 pm
    Permalink

After all, what a great site and informative posts, I will upload inbound link – bookmark this web site? Regards, Reader.